Mercedes-Maybach S-Class 2021 a fost lansat în Europa cu motoare V8 și V12

Noul Mercedes-Maybach S-Class este pus în vânzare pe anumite piețe europene ca fiind cea mai luxoasă variantă a berlinei emblematice germane.

Mercedes-Maybach S-Class 2021 a fost lansat în Europa cu motoare V8 și V12

Noul Maybach S-Class, rival cu Rolls Royce, dispune de un ampatament mai lung de 18 cm decât cel al clasei S „obișnuite” LWB, o creștere de care a beneficiat exclusiv habitaclul din spate.

În afară de amprenta mai mare, noul Mercedes-Maybach S-Class are o nouă grilă de radiator cu dungi verticale cromate. Alte detalii exterioare includ semnalizatorul fix din stâlpul C, roțile noi și, desigur, insignele Maybach.

În plus, clienții pot opta pentru marca comercială Maybach în două culori cu o linie de separare pentru a face ca aspectul noii lor limuzine să fie și mai izbitor și mai exclusivist. Finisajul în două tonuri se aplică manual și poate dura până la o săptămână pentru a fi finalizat.

Cu toate acestea, cel mai mare punct culminant poate fi găsit în compartimentul din spate; la fel ca în fiecare Maybach, noile S580 și S680 sunt „deosebit de potrivite pentru conducerea cu șofer”. Bazat pe designul interior complet nou al clasei S, noile modele Maybach adaugă lucruri precum ușile din spate acționate electric, care sunt integrate în sistemul Active Blind Spot Assist, spătarele scaunelor față specifice modelului, cu învelișuri din lemn de înaltă calitate, active anularea zgomotului, iluminarea din spate adaptivă și multe altele.

Noul Mercedes-Maybach S-Class dispune, de asemenea, de o funcție de masaj pentru picioare, pentru pasagerii din spate, pentru prima dată, integrată în suporturile scaunelor Executive din spate. Frigiderul opțional are o capacitate de 10 litri și este detașabil, în timp ce bifați caseta din dreapta din lista de opțiuni, iar Mercedes va adăuga și un set de pahare de șampanie placate cu argint.

Pentru a oferi cea mai izolantă experiență, noua Mercedes-Maybach S-Class prezintă arcuri diferite ale roților din spate față de clasa S obișnuită, cu o cavitate suplimentară pentru a face loc materialului suplimentar de amortizare a sunetului. Sticla laminată mai groasă, anvelopele optimizate pentru zgomot cu amortizoare de spumă și sistemul activ de anulare a zgomotului menționat anterior suprimă în continuare zgomotele de pe drum și din lumea exterioară în general.

Clienții din Europa vor trebui să aleagă între două variante ale noului Maybach S-Class: S580 4Matic, care este alimentat de un V8 de 4,0 litri cu 496 CP și gama S680 4Matic, care folosește un V12 de 6,0 litri cu 603 CP. Acesta din urmă reprezintă prima dată când un Mercedes V12 este asociat cu tracțiunea integrală și este singurul model nou din Clasa S disponibil cu un motor V12.

Primele exemple ale noului Mercedes-Maybach S-Class sunt așteptate să fie livrate în a doua jumătate a anului clienților din Europa.